úterý 29. června 2021

***

 Tyjo, tak jsem tady zas. 

Ale jen na skok, nebojte. 

Zvěřejnila jsem jeden článek, co jsem měla v konceptech, ale nic moc nového jsem nenapsala. 

Od února 2020 ani moc nečtu. 

Sice čtu každý každičký den, minimálně jednu stranu, ale to tempo není vůbec vražedné. 

Ani se mi nechtějí poslouchat audioknihy. A v roce 2019 jsem si jich poslechla hodně. 

Jo, štve mě to. Ale nemám nějak potřebu s tím něco dělat. Jen mluvím (a píšu) o tom, jak se mi nechce a jak moc mě to rozčiluje. 

Máte to taky? 

Tenhle rok jsem se už párkrát (takže jen dvakrát, že jo) přistihla, že bych chtěla zase něco psát, ale já už snad ani nevím, jak na to. Nemluvě o psaní názoru na knihu. 

Je neskutečný, jak jsem zblbla. A zlenivěla. Mně se už prostě nechce přemýšlet. 

Já nejsem schopná o knihách ani rozumně mluvit. 

Prostě konec. Se mnou je to fakt špatný. 

Myslím (hele, tohle berte s rezervou), že už se ode mě ani žádné intelektuálno neočekává. 

Tak ho tady ani nehledejte.

Žádné komentáře:

Okomentovat