sobota 29. března 2014

1/365 soplů

Jsem fanynkou knížek. V poslední době docela dost křečkuju. Knížky mě už ale štvou, protože je nemám kam dávat!

Včera jsem se nudila, ano, i když mám tolik povinností, a dívala jsem se na Goodreads, kolik kdo už přečetl od ledna knížek.

Já jsem se svými patnácti knihami naprostá nula.
V přátelích mám slečnu, velmi mladou, která od ledna přečetla už 95 titulů.
Přečetla jich jen o 80 víc než já. Tu ještě doženu!

Kde ty lidi na to berou čas?
Dobrá, dobrá. Já bych na to čas, když se furt flákám, měla.
Kde na to berou energii?
Jak to dělají, že je čtení pořád baví?

Já mám teď čtecí krizi. Nic se mi číst nechce. A to musím teď číst povinnou literaturu kvůli referátu. A samozřejmě už teď nestíhám.
Nebaví mě ani čtení braků. O bracích nachrchlám někdy příště.
Ale někteří čtou stále. A velmi intenzivně.

Nemyslím si, že bych četla nějak moc pomalu. Ale asi nečtu ani dostatečně rychle.
A. je schopná během hodiny přečíst asi 300stránkovou knihu? A., doufám, že si to pamatuji dobře.

Asi pro dnešek skončím, nebo jim ještě začnu závidět.
Pokud jste si toho ještě nevšimli, tak to vůbec není článek plný závisti!


 

Žádné komentáře:

Okomentovat