pondělí 17. listopadu 2014

Ding!

Dneska jsem dolevlila. 
Mám level 100 a nevím, co dál. Nějaký ten čas musím chodit normal dungy, protože nemám dostatečný ilvl, abych mohla do heroiků.
Taky budu muset několik dnů čekat, než se mi nashromáždí GR (Garrison resources), abych mohla Town Hall upgradovat na lvl 3. 

Ve čtvrtek a v pátek se nedalo hrát. Blizzard měl smůlu, že jim spadly servery s instama a ještě jim někdo cíleně další servery přetěžoval. Hráči... Tedy postavy byly zaseklé na jednom místě a nedalo se s tím nic dělat. Jen odlogovat a jít pracovat na něčem lepším. 
Pokud někteří neměli štěstí jako já. Jednu chvíli jsem mohla odevzdat quest a nabrat další a tak se dostat z toho prokletého místa, kde byly stovky "hráčů" na jednom místě. A Blizzard prý nečekal vysokou koncentraci hráčů na jednom místě - šmarjá, pátý datadisk a oni nepředpokládají, že se tam nahrnou hráči? Ochich. 

Garrison
Je to zajímavé. Každý char bude mít svou vlastní pevnost. A každý char si tam postaví domečky dle svých profesí. Co přesně ty profesní domky budou dělat se dozvím, až budu lvlit s alty, protože main Cecilka sbírá jen rudu a kůže. Ale mám krásný důl a zahrádku na kytičky. (Což předpokládám, že bude mít každý.) A na kůže tam je také nějaký domek, ale na ten nemám ještě místo.

Profese jsou teď komplikovanější. Na dobré látky potřebuju kytky, to samé i na šití kůží. Na first aid potřebuju věci z fishingu a dál zatím nevím. A všeho je potřeba děsně moc.

Questy mě bavily. Hlavně je to vše pěkně propojené. A tak...

Baví mě to, i když, jak jsem psala, teďka moc nevím, co dál. Asi budu lvlit alty. 


A telefon se mi už vrátil z reklamace, tak jsem zvědavá, jak dlouho vydrží, než ho tam dám zas.



Žádné komentáře:

Okomentovat