pátek 24. ledna 2014

*

Také máte čas od času chuť se vymazat?
Nemyslím tím vymazat se, jako když se vymazává plech.
Odstranit se. Odevšad. 

A začít jinde.
Jinak.

Nebo aspoň vrátit čas, abyste se mohli vyvarovat chybám, které jste udělali.
U mě jsou chyby založené na tom, že vlastně nic nedělám. 
Takže bych nejraději vrátila čas, abych dělala to, co mám. A ne, abych ztrácela čas s tím, co dělat nemám. Jo, tomu se říká prokrastinace. Myslím, že by se mohla vymyslet zase jiná "nemoc" z lenosti, protože prokrastinace je už profláklá. Že prokrastinujete už nikoho nezajímá.

Kdybych měla možnost se vrátit v čase, abych dělala to, co jsem dělat měla, myslím, že bych stejně skončila tam, kde jsem nyní. 

Možná bych se naučila na státnice to, na co se mě ptali při prvním pokousu. Jo, to bych udělala. Pak bych ty státnice udělala na poprvé a nebyla bych tak zklamaná životem, jako jsem teď.
Za blbost se platí, ale zaplatit celým rokem života je docela vysoká cena.

A kdybych se mohla vrátit jen o měsíc zpátky. Stačilo by i čtrnáct dní. Tak bych se učila a nekoukala bych na stupidní filmy. I když jsem byla nemocná a permanentně unavená, chvilkami jsem se učit mohla. 
Už jsem docela stará na to, abych se tupě učila. Můj obor je o tom, že sedím na zadku, mám před sebou otevřenou knihu a snažím se vše naučit nazpaměť, protože to prostě nevymyslíte. A čím jsem starší, tím to jde hůř. A když mě to nebaví, tak to nejde vůbec.

Chtělo by to opravdu agresivní gumu, abych se mohla vygumovat z reality.

Žádné komentáře:

Okomentovat