sobota 9. srpna 2014

2/365 soplů

Zjišťuji, že asi nemám ráda švagra.
Aspoň doufám, že manžel sestry je švagr.

Jasně, nemusím ho mít ráda. 
Nežiju s ním.
Vidím ho jednou za čas.

Ale...
On může jíst uvařená vajíčka, jen když jsou nakrájená na kolečka
Když jsou jen rozkrojené na půlky, tak to sníst nemůže.
Grrrr. 

Sestra má doma několik květináčů s kytkami, ale neví, jestli si je odstěhuje, protože je nemá kam dát. I když mají velký dům.
A víte proč?
Protože je nemůže mít na okně, protože by mu tam překážely při utírání prachu.
Když jsem namítala, že si parapety může otřít sama, tak nemůže, protože by mu prý ten prach setřela na vysátý koberec.
To je přece jasné, no ne?

Mám strach, že na něj začnu být nepříjemná, jako jsem nepříjemná na hloupé a omezené lidi.
Aspoň se najde pořád ještě někdo, kdo mi připomíná, jak úžasného muže mám. Ale myslím, že vtipné historky o něm sem psát nemůžu, protože by si třeba mohl na těch internetech přečíst, jak si dělal těhotenský test.

Žádné komentáře:

Okomentovat