sobota 9. srpna 2014

3/365 soplů

Ano,  všímáte si dobře, trpím v posledních dnech grafomanií. Ale nemyslím si, že by mi to dlouho vydrželo.

Nedávno mi bylo smutno z toho, že nedokážu vymýšlet pěkné a trefné metafory. Nedokážu psát tak, aby vám moje slova při čtení klouzala pěkně do krku.
Přitom to tady bliju tak rychle, až byste se divili.

Dobře, teďka jsem se zasekla a několik vět jsem smazala, protože prostě nebyly pěkné.

A jak teď v poslední době chrchlám písmenka, tak mám chuť psát nespisovně. Hlavně u adjektiv. Zrovna já! Vždyť jsem všechny štvala tím, jak jsem lidem opravovala koncovky. 
Je to prostě divný a nedokážu si to vysvětlit.
Možná je to tím, jak se člověk mění. Jak člověk stárne. Jak člověk blbne.

A vůbec...
Kdybyste chtěli namítat, že sopel už dneska jeden byl, tak máte smůlu, protože já tu můžu mít soplů denně tolik, kolik já chci.
A hlavně je to úplně jiný téma. 
Jo, přesně tohle bych psala, kdybych měla psát o hovně. (A ještě si to pěkně zvýrazním, aby to nikdo nepřehlídnul!)

Přestanu tady vymýšlet (vymejšlet fakt nenapíšu) blbiny a jdu si číst erotický chrchlán! (Román, co je nachrchlanej jako tohle moje veledílo.)


Žádné komentáře:

Okomentovat