pondělí 8. září 2014

4/365 soplů

Včera v noci jsem nemohla usnout. Měla jsem před osudovou zkouškou. Osudovější zkoušky mě ještě čekají. 
Měla jsem takových zajímavých, inteligentních a vtipných myšlenek. 
A dneska?
Dneska si z toho nic nepamatuju. Takže to je takový ten nudný příspěvek, kde se pochlubím, že osudovou zkoušku jsem zvládla jen díky dobrotě zkoušející.
A že jsem naživu a že už ani neudržím myšlenky v hlavě po dvacet čtyři hodin. 

Stáří a demence.

Jinak mám puštěné Pelíšky a čekám, až se najdou správné titulky k Vetřelcovi. Možná ani nebudou, takže se na Pelíšky asi dodívám.
 
Včera jsem měla takovou psavou náladu a dneska je to bída. 
Dávám bolševikovi rok. Maximálně dva.
 
Jak se směju u svýho plesnivýho slintání, tak dneska se uspávám. Píšu a zavírají se mi oči. Každopádně je fajn, že tady si můžu psát jen takové výkřiky do tmy, které nemusí mít hlavu, patu a ani smysluplnou myšlenku. 
No nic, jdu spát. Vetřelec nebude a u Pelíšků usnu. Tolik k mému kulturnímu ignoranství.

Žádné komentáře:

Okomentovat