neděle 28. září 2014

7/365 soplů

Asi budu muset přestat být v noci líná. Tedy pokud budou tak dvě hodiny v noci a já budu ležet v posteli a čekat, až konečně usnu. To se mi v hlavě honí myšlenky - některé chytré, některé vtipné, některé zvrácené a některé naprosto k ničemu.
Zajímavé by mohlo být, i když není, že se mi myšlenky v hlavě tvoří ve větách, které bych mohla vyklepnout sem bez nějaké egoistické cenzury. Jenže... 
Jenže co? Jenže jsem líná zapnout počítač, teda tablet. (Ale je s klávesnicí. Ano, mám tablet s klávesnicí. Zní to neskutečně pitomě, ale je to tak. A používám myš!) Ani si nevytáhnu žádný papír, kam bych si mohla své nápady zapisovat. 

Dokážete si představit, kolik geniálnosti bylo už kvůli lenosti nenávratně ztraceno?

Chtělo by to nějaký myšlenkový diktafon. Budete myslet a ono to bude vaše myšlenky nahrávat. To by bylo tak úžasné, že bych už nikdy nepřestala přemýšlet.

Kecám. Myšlení bolí. A kolikrát do toho můžete šlápnout.

Zatím jsem si nedokázala vysvětlit, proč je můj mozek nejaktivnější pozdě v noci, v posteli a kdy už mám sakra spát. Asi budu muset svým budoucím zkoušejícím oznámit, že státnice klidně, ale ve dvě v noci.

V noci před spaním jsem vymýšlela slohovky do školy, texty na tvůrčí psaní, vymýšlím básně (které pak raději zapomenu) a makrelí komiks. (Asi bych to měla zase zkusit, Makrel není nikdy dost.)
V noci před spaním mám grafomanské choutky, které předčí i ty sexuální (hlavně proto, že vedle mě už chrápe dřevorubec). 
...  
Možná si chci nedostatek nočního sexu vynahradit noční grafomanií? (To mě napadlo právě teď. Opravdu!) Když ale vidím, co sem píšu, asi budu muset budit dřevorubce a zneužít ho. Bude to tak pro všechny zúčastněné lepší.

(Teď si to po sobě čtu a vidím, jak mi tady lítají vidy, jak se jim zachce. Ach jo.)

A abych nezapomněla napsat něco ze svého intimního života... Mám antibiotika. Na kašílek a rýmičku. A teplotku jsem měla. (A paní doktorka mi vynadala, že jsem k ní přišla s mokrými vlasy - musela jsem pak do školy. A ještě se mě zeptala, jestli jsem nepřibrala. Už chápete, proč nemám ráda doktory?)

Ještě jedno upozornění: Připravte se, že brzy začne nadávání na psaní diplomky, kterou stejně asi nikdy nedopíšu. Jestli tedy vůbec začnu.




Žádné komentáře:

Okomentovat