pondělí 29. září 2014

8/365 soplů

Poslední rok studia. 
Už nemusím tolik chodit do školy, ale musím napsat diplomku. Do školy budu chodit každý týden ve středu a jednou za čtrnáct dní v pondělí. Dnes začal ten kratší týden. A vstávala jsem před druhou hodinou odpoledne. 
Hloupá nemoc. Posledních čtrnáct dní jsem vstávala pravidelně v osm, ale kvůli nemoci jsem spala opoledne a chodila pozdě spát. A jsem zase tam, kde jsem byla celé léto a kde už nechci být.
Vstanete odpoledne a už se vám nic nechce dělat, protože je už přeci odpoledne a odpoledne už nikdo nic nedělá.
Až se začne brzo stmívat, tak se mi nebude chtít nic dělat, protože je už tma. 

Měla bych si začít prohlížet časopis Pevnost, jestli tam bude dostatek materiálu k diplomce. A já se bojím, že nebude, takže budu muset vymyslet jiné téma. A nebo o tom nedokážu napsat těch moc znaků. (Bojím se podívat, kolik jich přesně má být.)

Také, když musíte něco udělat a máte z toho strach, vyhýbáte se tomu a oddalujete to?

Už začínám ve škole opatrně koukat za rohy, abych se náhodou nepotkala se svým vedoucím, se kterým vycházím dobře, ale... Hloupá diplomka! On zjistí, jak moc jsem hloupá a neschopná a jak neumím psát odborné texty.

A na tu Pevnost bych se měla tento týden podívat, aby se přinejhorším vymyslelo to jiné téma. Každopádně s Pevností (snad) pracovat budu, když už si ji poctivě kupuji. Nechce se mi chodit do knihoven a hledat v časopisech texty. To jsem si užila při bakalářce. I do Prahy jsem kvůli tomu jela. Na takovéhle hledání jsem už moc stará a líná.


Žádné komentáře:

Okomentovat