sobota 4. října 2014

10/365 soplů

Můj muž zkouší demo Lego Pána prstenů. 
Je tam bitva u Helm's Deep. 
A já mám chuť se dívat na Dvě věže. (Společenstvo prstenu jsem viděla před čtrnácti dny.)
A pijeme domácí bejlís. (Nemám tucha, jak se to píše, a jsem líná to hledat.)

Taky bych si Dvě věže mohla přečíst, že? Stejně se k tomu dřív nebo později dostanu. Budu k Pánu prstenů utíkat od diplomky. Asi to bude stejné jako při psaní bakalářky. Ani nevím, kolikrát jsem celou trilogii viděla. Už se vážně těším na dvanáctihodinové maratony. 
Dokoukala jsem první sérii Once Upon a Time. A začala jsem koukat na druhou. Za sebou mám tři epizody a musím říct, že už to není... Jak to říct? Nějak mě to přestává bavit. 

Já se chci dívat na The Two Towers!! Momentálně asi kvůli soundtracku, ale to je jedno.

Gandalf přijel.
For the king!

Teď jsem si tak vzpomněla,  jak mě naštvalo, že Almost Human nedostalo druhou sérii. Byl to moc fajn seriál. A byl tam Eomér! 



Za poslední dva dny jsem nic neudělala. Nic se mi nechce. Ani číst se mi nechce. Mám tu dva recenzní výtisky, mám tu nějaké knihy z knihovny, i když jsem říkala, že do knihovny nebudu chodit, dokud nepřečtu dvacet pět mých knih, a musím přečíst knížku na referát.

Pustili jsme si Dvě věže!

Teď si tam Gandalf sóluje svůj mage quest. 

My dear Sam.

Já vím, já vím. Jsem nudná. Nepíšu nic zajímavého. Nenapadá mě nic zajímavého, o čem bych mohla psát. Nemám nic, k čemu bych se ráda vyjádřila. Ani nemám nic na srdci, a na jazyku už vůbec ne.
Mám jít krájet syrové maso, aby se naložilo na zítřek. Nerada sahám na syrové maso. Nejsme jako Glum. Ten to má rád raw!
Všimli jste si, že Glum a Frodo mají oba krásná modrá kukadla?

Ještěže je tohle místo na výkřiky do internetového nekonečna.

Žádné komentáře:

Okomentovat