pondělí 13. října 2014

Asi mě nebaví už počítat soply. Jasně jsem ukázala, že nezvládám psát pravidelně. A 365 článků je prostě moc. Ani na oficiálním blogu nemám tolik článků. (Ten blog mám už několik let, asi čtyři?) 

Připádám si hloupá. Což není žádná novinka, protože to už všichni víte. 
Vždycky když čtu články pro mě zajímavých lidí, tak vidím, jak jsou chytří. A jak nemám na to, abych mohla psát tak chytře jako oni.
A vtipně.

Jinak asi budu kandidovat do městského zastupitelstva, když jsem viděla, kdo kandiduje. Je naprosto jedno, že nejsem dost chytrá, když jsou schopni kandidovat úplní blbci. 
A je jedno, že jsem mívala až do páté třídy samé jedničky. Slečna, která měla trojky čtyřky, tak je už magistra a asi si dělá doktorát. Nechápu tedy, proč se na mě maminka zlobila, když jsem na gymplu nosila trojky. Klidně jsem mohla mít i čtyřky z matiky na vysvědčení. 
Dobře no, otázka je, co je pardubická univerzita zač, že. 
 
 Tolik hloupých lidí kolem mě a já si i mezi nimi připádám hloupá. A to jsem jenom líná myslet. (Pamatuji si, kdy mi jeden pan magistr řekl: "Jste chytrá, jen jste líná myslet." Má pravdu. Vždycky, když se mi nad něčím nechce přemýšlet, tak si na to vzpomenu. A vzpomene si na to i můj muž a zopakuje mi to.)

A často si vzpomenu na větu: "Nebuď zlá!"


Žádné komentáře:

Okomentovat