sobota 23. března 2019

*

Tak jsem pomalu začala sepisovat názory na přečtené knihy.

Je to sice jak zápisek do čtenářského deníčku negramotného žáčka, ale aspoň něco.

Aspoň trochu začínám používat mozek, že ano. Ale jen maloučko, ono se to s tím nesmí přehánět.

Samozřejmě že to nikdo nečte, ale co. Třeba si to za pár let přečtu já a budu si říkat, jak jsem byla tenkrát chytrá.

S mojí inteligencí to bude určitě horší a horší.

Ale docela mě překvapuje, že si o mně dnes ještě někdo myslí, že jsem chytrá. Je to docela úsměvné.
Na druhou stranu je to i příjemné, protože se s tím fakt často nesetkávám.

Pokud se nic nepokazí, tak bych měla od května začít zase chodit na brigádu, takže předpokládám, že už nebudu mít takovou potřebu číst. A nebudu mít tedy pak o čem psát. Achjo, tohle je začarovaný kruh.

No nic, tohle je takové sobotní ufňuknutí. Venku je hezky, takže půjdeme s miminem na procházku a pochytáme nějaké pokémony.

Žádné komentáře:

Okomentovat