sobota 23. března 2019

PETER MCLEAN. Drake

Po dlouhé době jsem dostala chuť na nějakou chlapskou urban fantasy.
Chlapskou jako že od chlapa.
A Drake podle anotace vypadal dobře.

Já začnu hned tím hlavním.

Bavilo mě to číst. Sice mi to trvalo dlouho, nemohla jsem se kolikrát donutit se do toho pustit, ale když už jsem začala, tak mě to bavilo.
Ale nebylo to vtipné. Jasně, hlavní hrdina Drake byl sarkastický, byly tam nějaké dobré hlášky, ale humor tady nehraje první housle. Ani trochu.
Děj byl takový nijaký. No, prostě se tam takřka nic nestalo. Spíš tenhle první díl měl fungovat jako seznamovací s postavami a fikčním světem, řekla bych. Což je škoda. Čekala jsem od toho víc.

Drake je alkoholik a zvládá vyvolávat démony, které poté používá na odstraňování lidí. Prostě je to nájemný vrah. A alkoholik. A troska. A karbaník. A často ho ostatní bijou. A on si to často samozřejmě zaslouží. Chvilkami mi připomínal Harryho Dresdena, kterého mám fakt ráda. A jestli jste nečetli ani jedno z toho, tak si radší přečtěte Harryho.

Další postavou je Trixie, blonďatá sexy ženská, která dokáže kdekomu nakopat zadek. A nevíme, kdo či co je zač. A její původ mě asi na celé knize zajímal nejvíc.

Upřímně doufám, že se nepletu, a Drake je jen úvod do této série a další díl bude mnohem lepší, propracovanější. Jinak by to bylo fakt zklamání.

Žádné komentáře:

Okomentovat